Monday, August 31, 2009

sahabat2ku

ni pelumba yamg bakal menggantikan pelumba no.1 dunia dengan gaya berselekup tampa baju dan muka yang bersahaja ....gaya baru seorang pemenang he...he jgn teruja dengan badan hziq yang x berbaju ni *amaran untuk tontonan dibawah umur 10thn (18 sxxxxx) sahaja*
ni member aku yang paling otai dan selamba kt sekolah mulut dia menjadi penyeri kat opis ,klu dia x de opis tu macam ada kematian kusam je suasana x de orang yang buat bising sbb dia yang paling bising.nama minah ni sarifah @ nama glamer dia serry .

nama mamat yg control macho ni azhar @ nama glamer dia zahar dia ni mamat kedah dan masih solo dan yang paling best dia ni kepala gila-gila dan sempoi orangnye....
ni la suasana di opis aku semuani tengah belakonje buat2 sebuk walaupun hakikatnya memang tengah sebuk pu aku je yang menyebuk masani maklumle dah time nak balik .
ni abg yang paling mancho kat sekolah aku namanya abg man @ hj.misman ,abg man ni staf yang paling lama kat sekolah aku dan status abg man ni duda....(sape yang bekenan boleh call no.ni 014-44444sape cepat dia dapat)he...he jgn marah abg man gurau je.

k aku cau dulu nak g buka pose dgn member2...

No comments:

Post a Comment