Sunday, August 9, 2009

kuih@gelagat hziq

ini bukan kuih batang buruk rupa je sama rasa lain,yang ni kuih kacang tumbuk dan rasanya sungguh enak klu dah rasa misti nak lagi.kuihni aku jual untuk tempahan hari raya dan sebelum hari raya sape-sape yang nak tempah bolehla tel/sms aku 013-6648968 ida,kuihni kakak angkat aku buat sendiri harga dia 1/2 kg rm20 ,1 kg rm 40.
kuih ni susah nak buat makan masa dan tenaga tapi rasa dia memang best anak aku boleh habiskan 1/2 kg dalam satu hari je itupun x cukup ,klu kilang yang buat rasanya x berapa sedap yangni buat sendiri jadi dia punya rasa memang lain,kalau nak sample boleh call aku k.....:-)

malamni memang dalam sejarah mana x nye tengah2 malam hziq boleh melabur pelaburan besar,tekejut aku tiba2 ada bau lain mcm rupa2nya hziq buang air besar.......(sengih2 masa nak masuk bilik air memang x senonoh) ni gambar paling seksi dari hziq time dah selesai membasuh.......tut.......
siap buat muka teruja lepas dah kuar toilet ,pakai tuala bawah perut dan berjalan terkengkang2 yang x tahan tu happyje pakai macamtu langsung x de muka mengantuk walaupun jam dah mencecah 12.30 malam....aku yang mengantuk tunggu dia nak tido.

lihatla badan ku yang montok ini dan stail pakai tuala yang paling seksi (itu mungkin yang hziq cakap dalam hati dia) pandai-pandai je aku reka ceritakan....he.....he.k la lain kali aku cite lagi ni pun dah pukul 1.15 pagi aku pun dah ngantuk bye.......bye.

2 comments:

  1. lajunya ngapdet!bagos.bagos.

    terukan usaha!hahah

    ReplyDelete
  2. ngapdet memang laju acik tetapi?????
    masih byak yang kurang x puas ati rrrr.tlg leeee.

    ReplyDelete