Thursday, August 6, 2009

dinasorus

disinilah bermulanya cerita keganasan mahluk paling besar di dunia....(ada gaya ckgu sejarah x...he....he) masani aku baru smpi kl utk kursus ,aku g hotel utk c'in dulu &anta beg msk blk pastu aku pun bwk ank2 aku g petrosains ingat nk msk sn tp x jd sbb org terlalu ramai ...smpi beratur depan pintu msk utama p'sains,aku pun ubh plan nk g tempt lain tiba2 aku nmpk replica kepala dinasor ,rupa2nya ada pameran dinasor kt sebelah petrosains apalg akupun msk le.....tampa berpikir 2 kali.
ini merupakan robot plg besar kt tempat tu dan yg plg ganas(tengokla gigi dia yg besar dan tjm tu ngerikan.....takut(dlm hati je kt luar biasaje)

ini pulak partner yg kat atas td(teman begaduh) lagi ganas dan menyeramkan walaupun hanya sekadar replica sahaje.memang best sangat g sana mcm 2 permainan yg disediakan anak2 aku suka sangat.


tgk sais kepala dinasorni agak2 saiz berapa?......siapa dpt teka akan mendapat hadiah misteri naktahu ..........??????(clue.....tajam dan berkilat)gigi la bestkan boleh buat buah rantai.




hziq begitu teruja tengok dinasorni siap panjat nk pegang dan msk dlm srang dinasortu,mujur m.rozi sempat capai klu x (cuba bygkan) hziq dah jd santapan si dino tu......lama gak r aku kt sana sbb budak2 tu syok sgt main permainan yg ada kt situ rasa mcm nk g lagi tp bila x tau lagi.



No comments:

Post a Comment