Tuesday, August 18, 2009

malas......malas.......cukup malas

perasaan yang x sepatut ada dalam diri tapi perasaan tu lah yang paling kuat di hatiku.....his buang lah sejauh-jauhnya. aku cukup malas hr ni nak transper gambo dr k'mera ke komputer jadi aku pun tepek je gambor yang ada ni untuk tatapan korang semua.......walaupun gambor tak berapa nampak (buat-buat la seperti nampak....ye) sape yang tak nampak dia anak tutttttttt (ayat dalam cerita nujum pak belalang.)
seperti yg korang nampak cupcake ni sungguh menyelerakan dan rupanya yang cantik membuatkan sesiapa yang memandangnya akan mengalirkan air liur(mencurah-curah seperti air terjun...he....he....cepat lap).klu korang nak tau rasanya memang mavelessssss nyam.....nyam cupkek ni makcik belah laki aku yang bawak dari alam mega 2 kotak untuk dijamah oleh sedara sepapat yang ada pada majlis kenduri sabtu malam ahad yang lepas.
cerita pasal kenduri aku nak kongsi menu lauk kenduri dengan korang:


  • udang galah masak tomyam
  • ayam masak kicap
  • pajeri terung
  • sayur campur(kacang panjang,hati ayam,pedal ayam,suon,pucuk,petai dan udang kering)
  • sambal goreng kering

aku x sempat nak ambik gambor semua menu tu sbb sebuk mengidang sambil merasa keenakan lauk pauk yang terhidang didepan mata (curik2 rasa x tahan hidu bau je).

k masa dah time jd aku cau dulu(ada bau x mandi lagi......bye)

No comments:

Post a Comment