Thursday, August 6, 2009

kursus d putra kl

penganugerahan sijil daripada en.hadi peserta akademi al-quran dan merupakan fesilitator kursus yang aku pegi.orangnye kecikje umur baru 22 tapi muka mcm ustat yg berumur 28.....jgn tertipu dgn rupanya.....he...he...he


yangni ustaz shukri penceramah jemputan ,memang best ustazni berceramah tak boring langsung hilang mengantuk........maklumla pagitu bangun jam 4.00pg dalam perancangan nk buat taik mata masa program berjalan tp x jadi sbb ceramah yg disampaikan best.

ni member aku masa kt kursus tu(member stu group) nama group aku al-falah maknanya kejayaan nama ni ketua group aku yg bagi......dlam 4 group yg ada group aku yg paling bising dan ceria,member2 yg ada pun semuanya spoting .

banyak aktiviti yang kitaorang buat dalam kumpulan(resepi kek kejayaan,bakul kertas dan produk dari bakul kertas )program yg paling malas nk ikut kiamulai(biasala kene bangun pkl 4 pagi) .program yg paling menyentuh hati gools setting betul2 menginsafkan (masatu semua peserta menangis termasuklah aku :-s


minah ni merupakan best frends aku kt sana nama dia ina, aku dgn dia memang satu kepala boleh sembang mcm2.......yg x bestnye kitaorang x sempat nk g soping mana2 jadual program padat sangat.


sempat lg nak pozing bergambar dgn member2 group lain masani tengah tunggu tukang bukak pintu x sampai2 lagi tu yang sempat bergambar.

aku dah nk g kerja nanti aku sambung lagi k.....bye

No comments:

Post a Comment