Wednesday, October 21, 2009

tengok bola, mkn bola minum air suam

mln td aku &family g tgk bola dah lame x g tgk so ptg tu m.rozi dok ngajak akupun on je,rasenye dah dkt 2 thn aku x tgk bola sjk ngandung sampai hziq dah 1thn6bln ni baru g tgk bola.
ni keputusan mlm tadi sungguh geram rasenye aku dah semangat2 nk tgk sel menang last2 seri hampeh betul ,yang aku geram tu blh seri ngan terengganu aku tgk diaorg main mcm x semangat je dah la tu pengadil macam ngokngek je mcm baru jadi pengadil dah la pemain x dpt scor pengadil macam sengal rase mcm nk mintak balik duit tiket tu...sungguh membazir.
time ni aku melonjak cam x ingat dgn anak2 aku sekali dok sorang punyela seronok goaln tapi tu lah x sampai 10 minit trganu pun goal gak ....boring btl.
org x berape ramai sgt la kire suku stadium le,time diaorg sorak pun x berape kuat tapi yang kuat bunyi mercun sampai terkejut hziq.
dah start main mule2 best gak tapi bile dah 1/2 jam mule slow and stedy ,pemain selangor ade yang berbalut kepala dok bertembong dgn pemain tranggu.
sempat lah wjhah & daus dok berpozing sblm game mule.

No comments:

Post a Comment