Tuesday, October 27, 2009

bosan melanda dikala musim periksa datang

musim2 perikse ni sungguh membosankan bagi aku ,maklumje la bebudak dah x msk lab cikgu2 pun x de sangat kt dalam bilik persediaan so aku sorang2 je kt makmal klu x pun dgn kak ina je berdua ,paling tidak pun dok tlg cikgu klip kertas pekse .

yang bestnye makmal sunyi dan tenang tampa jeritan bebudak nakal yang selalu membuat onar dalam lab aku...huh sungguh nyaman rasanya,tenang sikit aku buat keje2 mengemas dan menyusun barang2 lab.

dalam kebosanan yang teramat sangat tibe2 timbul idea untuk menghilangkan bosan ,aku pun ajak kak ina melaram bergambo sakan sambil pakai baju labcot aku yang jarang 2 ku pakai ,dikenekan pulak dgn mask h1n1 yang ada kt lab aku....klu anda cam wajah siapakah ini????
(gambar melaram dgn labcot dan mask)

yang ni lak gambar seorang doktor bedah yang sedang menanti pesakit kronik di dalam bilik bedah keh.....keh.....keh x habis2 berangan nak jadi doktor bedah ,x kisah la jadi pem.makmal pun boleh buat pembedahan jugak(bedah katak masa experiment) janji ada perkataan bedah btl x? k lah dah malas aku nk menaip jumpe lagi di lain mase bye...

No comments:

Post a Comment