Sunday, October 4, 2009

OPENHOUSE YANG X PERNAH HABIS

OPENHOUSE d umah makcik m.rozi kt alam megah ,anak2 aku cukup teruje g umah nenek sedare die ni maklumle umah dah le besor banyak barang hiasan dr luar negare die orangsuke le aku yang kecut perut takut pecah x pasal kene ganti dan kene bebel tu yg x tahan.
sempat lah wajahah berposing kat piano sambil berangan untuk jadi penyanyi his maknye lak yang melalut anak x de bende pun.
m.rozi sedang bersantai kat kusi mahal sambil memicit2 hidung yang x gatal saje nak tunjuk gaye orangkaye keh....keh....laki aku memang kuat berangan jgn mareh.
ni ruang tamu kedua umah tu ruangtamu pertama kt sebelah kiri dah umah 2 dijadikan satu besor mane jadinye.....fikirle sendiri.
time ni aku & family baru sampai kat umah makcik tu,org masih x de lagi sbb aku g awal sikit maklumle ade beberape umah yang harus aku g untuk mengisi perut.

No comments:

Post a Comment