Thursday, October 22, 2009

jatuh cinta kali ke 2

jatuh cinta kali ke 2 ........huh x tahan ku melihatnya
memang aku kalah klu nampak benda cantik cam ni,
itu memang lumrah seorang wanita sukakan sesuatu yang cantik bagaimana dengan anda?....suke x fikirlah sendiri.
mulelah aku melalut sebenarnye aku nk cite pasal tayar kete aku pancit mase tu aku & family g melepak kt qaseh fie pun ade sekali ,pas lepak tu dalam kul 11 aku pun gerak r nak balik baru kuar dari qaseh kete dah rase lain mcm ,m.rozi pun berenti kt tepi jalan tup2 tgk tayar depan dah melepek bayangkan lah dengan anak lagi barang dalam bonet yang penuh baru balik dr kg huh tersekse rasenye,mujur fie berenti temankan kiteorang tukar tayar spear klu x m.rozi tukar tayar sorang2 lah malam tu.esoknye aku pun g lah ke kota kemuning untuk tukar tayar sambil2 tu aku pun cuci mate dgn menikmati keindahan spotrim yang ada kt kedai tu.

yang ni cukup cun lain dari yang lain, die punye warne menawan kalbu wa cakap lu bile tgk terus jatuh cinta.
yang ni pun boleh tahan la tapi warna dia agak kusam x berape menarik sangat.....tapi boleh la.
yang ni garang gile huh memang menarik sungguh i like....i like klu ade pulus memang aku rembat spotrim ni x main vip pun x pe janji dpt pakai,nasib baik duit cukup2 tukar tayar je.
dalam banyak2 rim yg ade yang ni pun menjadi pujaan hati ku time aku tgk tu masih berbalut dgn plastik lagi tu pun dah nampak cun bile cabut plastik tu peh lagi cun gile .cite banyak pun x gune klu korang nak tau cantik ke x g la tgk sendiri.
k la aku pun dah nk tido so jumpe lagi lain kali.bye

No comments:

Post a Comment