Monday, October 5, 2009

perjumpaan keluarga

BeRaYE UmaH AdIk mak kt TaMAn mEdaN raye sebulan jadi x berenti le beraye bersama sepupu sepapat& adik beradik,isnin 28/9 hr tu aku sambungle cuti raye lagi 1 hari g bawak mak & abah ke umah pakcik.
Yang ni sepupu aku dengan suami dan anak die yang bongsu,anak 4 orang tapi badan macam budak sekolah kecik je aku je yang over besor *cukup makan dan senang hati he...he....alasan untuk mengaburkan mata sesiape yang membace blog aku* sepupu aku ni duduk kat johor jumpe pun sekali setahun je maklumle jauh bebenor, jumpe2 tambah anak jumpe sekali lagi pun tambah anak keje die proses anak je le * ayat x sedar diri tahap nak kene sekeh kepale lutut keh....keh.....keh*
yang perut kedepan macam mengandung 9 bln ni tuan umahnye adik mak yang bongsu sekali yang pakai tudung purple tu bini die ,pakcik aku ni pun boleh tahan jugak bab-bab proses anak ni mana x nye anak yang ada sekarang 6 itu pun katenye x cukup lagi klu aku itu dah overdos namenye cukup le yang ade ni.


KETEMU MENEH SAESOK......

No comments:

Post a Comment