Saturday, October 10, 2009

cerite yang tertangguh sekian lama

sebenarnye gambar & citer ni dah 2 hari lepas aku yang malas nak ngapdet coz gambarni kat dalam tipon bkn kt kamare so aku malas nk cari usb penyambung bile dah jumpe hrni tu yang menempek gambo tu,time ni aku g gaint 13 nak cari makanan opet anak angkat aku yang baru sambil2 tu aku pun g la merayau kt tempat2 baju mencuci mate sikit sambil mencapai sehelai dua baju untuk anak aku.



yang ni cite lain lak ,cite tentang dibelanje oleh kak ina emmmm sungguh betuah rasenye haritu bile kak ina ajak g seksyen 11 teman die g bank ,akupun memang suke jalan pun so tampa banyak songeh aku pun pi lah,tetibe kak ina ajak g extrem park kt 13 dah offer kfc akupun ape lagi dengan senyuman yang paling manis dan kate2 yang sopan berkate:

kak ina: ida pilihla nak makan ape akak belanje

aku : ha...akak nak belanje*dengan muke terkejut sedangkan dalam hati wah....sukenye*

kak ina: ye akak belanje pilih je nak yang mane

aku: k kak ina terime kasih buat susah2 je akak ni*dalam hati tersenyum lebar dengan kesyukuran yang tak terhingge ada gak org nak belanje hrni he...he klu hari2 cam ni kan bagus....melebih2 lak aku ni.

k cite bab makan dah habis ni citer bab aku nk kene g kursus kt bagan lalang so bile aku balik dr kursus nanti aku citer lagi k.

jumpe lagi nanti....bye

No comments:

Post a Comment