Wednesday, November 18, 2009

musim pekse dtg lagi.....bestnye

kebahagiaan dimusim peperiksaan

musim-musim budak periksani la yang ku tunggu2 klu hujung tahun,bkn ape senang sikit nak buat keje kat lab tu *sebenarnya senang nk tido tak bising hehehe* jgn percaye sepenuhnya perkara yang berbintang tu k.

buat masa ni aku x blh nk mengemas sangat sbb cikgu2 masih ade lagi ,minggu depan br cikgu2 mule bercuti so aku buat kerje2 mengemas stor je time ni* tu pun klu ade mood la* rase hr2 x de mood hehehe.

yang bestnye time pereksa ni sekolah sunyi je x macam selalu riuh dengan suara budak menjerit2 bingit telinga,nk buat keje pun x senang ye la mana x nye baru nk kire stok diorang dh memekak sampai 2,3 kali aku terpaksa ulang kire stok yang ade.

esok 20 hr bulan dah start pendaftaran so cikgu2 hr ni dah sebok menyusun2 kerusi dan meja untuk menyambut ibu bapa yang nk daftar anak sok,nampaknya esok riuh rendah la sekolah dengan kehadiran ibu bapa dan anak diaorang yang nk daftar.

aku macam biasa lah menyebokkan diri kat lab takut kene suruh buat pendaftaran hehehehe memang x turun pejabat la aku satu hari sok,tak tahan la mengadap ibubapa yang datang macam-macam ragam dah la tu misti tanya benda yang x berkaitan dengan sekolah ,tu yang malas nk menjawab tu agaknya sebab tu aku x jadi cikgukan keh..keh alasan sebenornya malas nk belajor.

k la jari2 aku dah sengal nk menaip atau yang sebenarnya dah malas.bye

No comments:

Post a Comment