Tuesday, July 21, 2009

gambar kegemaranku

ada gaya model x? ini foto anak perempuan tuggal aku nur wajahah safiah ,cita2 nk jg penyanyi ganti sitinurhalizah .....anak akuni memang suka sangat menyanyi klu dapat ganti siti pun ok jugak....(berangan ada anak jadi diva....he....he)
masani aku masih lg cuti bersalin tp dah melaram g melaka dahsatkan rasa mcm x bersalinje siap main sukan pantai ......klu la bentan kan naye mujur x de ape2 yg berlaku......syukur.

ni gambar kawin aku kt umah lelaki ,kurus x aku masani cunkan?(perasan habis) sila jgn bandingkan aku sekarang sensitiptau...eeeeeee.






gambar yg ni masa kat umah aku(sabak bernam) tema weding aku gold&black ala2 tradisional minang .....mcm org dolu-dolu(dulu2)




1 comment:

  1. Salam jengok ye kak...ayie ni kwn acik..cun ma dolu2 kwen....

    ReplyDelete