Tuesday, July 21, 2009

gambar haziq&firdaus

ini gambar org kaya yg berhati jahat he...he.... jn terpedaya ini hanyalah rekaan semata2
....kesian daus x pasal2 gambar kene pernambahan yg x sepatutnya,tp nampak ganas je kan? masa nak edit gambarni terbahak2 aku dibuatnya ,apa x nye dah x nampak mcm daus anak aku dah mcm mafia antarabangsa....kah...kah
gambar ni aku ambik masa haziq umur 3 bln rambut asli dia masih lagi belum ditebas(terpacak) masani haziq belum blh meniarap lg so boleh letak kat atas sofa lg,sekarang jgn harap dia yg pangjat sofa siap buat aksi berani mati atas sofa tu......ngeri aku dibuatnya.

gambarni masa umur haziq msk 4 bln ,muka dan body dia masa ni amat mantap bkos masani berat dia 5kg sebulan naik 2kg x cayekan....percayalah tp sekarang berat x cecah pun 9kg umur dah 1thn3bln.....x tau nk bg mkn apa untuk beratkan lg berat badan dia....klu ada cadangan sila la bg tau kt aku......plezzzzzzzzz

cuba teka ini gambar sape ? hazig atau firdaus klu nk tau........tunggu.....sebenarnya ini gambar firdaus masa kecik ada iras haziq sekarang tp x sepenuhnyala masih ada perbezaan.

No comments:

Post a Comment