Monday, February 1, 2010

one utama...dgn jem yang terlampau

muke m.rozi nampak ganas sekali uuuuu takottttt ......keh....keh...keh x tau sama ada muke ganas atau muke menahan angin nk kuar rasenya dua-dua kot hehehe. ini lah geng-geng yang g OU hari ahad tu yang ada rizal,fida,acik,die,pizi,fie,adik,m.rozi,aku(wida) dan budak2 kecik iaitu fatin,apiki,hziq,wjahah dan firdaus.
time ni nak g kedai enois kat bahagian bawah OU ,cuci-cuci mata dengan barangan kete yang ada kat sana x beli ape-ape pon maklum je la nk bajet untuk g cameron .
muke-muke teruja dan kelaparan keh...keh...keh. maklum le dah penat tersekat kat jem yang panjang perut pun berbunyi irama dangdut.....sampai2 je kat ou terus g kedai ayam rangup yang digembar gembur kan sedap sangat oleh acik dan die jadi aku pun x lepaskan peluang untuk merasai kesedapannya dan diakui memang sedap dan berbaloi-baloi penat gak la nak mengabeskannya sbb banyak.
muke penat wajahah tapi sempat gak la begambar dgn kucing besar kat dalam ou tu.
tak tau ape yang di geramkan oleh firdaus ni siap gigit bibir time bergambar dengan kucing besar ni geram dgn bulu kucing yang panjang tu kot.
haziq dengan gaya ganas dan tumbukan utraman tiga dia.

1 comment:

  1. Ok apa makan jem. Sekali sekala. Haha!

    Anyway thanks for those pitchas! Will update soon.

    ReplyDelete