Sunday, January 10, 2010

aktiviti pegi kenduri kawin juan&emy

hari aktiviti utama ialah pegi kenduiri juan & emy kat dewan paya jaras sg.buloh, mula berkumpul kat qaseh pukul 12.00 tgh macam biasa aku &family org first sampai dulu dan disusuli oleh president iaitu mr.remy & family dan disusuli oleh teman2 yang lain.

mula bertolak dari qaseh pada pukul 1.00 ptg sempat la minum2 dulu untuk hilangkan dahaga sambil2 menunggu teman2 yang lain.ramai gak la yang berkonvoi hari ni yang ada mr.rozi,remy,lan,abg jai,safiq,sopi,nik,acik dan yang menunggu kat sana rizal,fizi,die ,fie dan yang last sekali sampai adik

sampai kat dewan dalam pukul 1.45 ,sampai2 kami terus meluru ke dewan untuk melihat kedua mempelai sedang bersanding,kawin gak si juan dengan si emy tu hehehehe....dah jodoh kuat so kawin la ye tak. tema hr ni purple putih oh..so sweet emy nampak ayu pakai baju purple putih tu terserlah keayuan.....

lepas dok menjengok pengantin kami pun ambik nasi untuk mengisi perut yang tengah lapar,lepas dah kenyang mula la sesi bergambar dgn pengantin di atas pelamin, sempat la berposing2 dengan kedua mempelai gambar tak dpt ditempek kan kt blog ni coz wayer camera x de klu nk tengok gambar masa majlis tu blh la jengok kt blog aciklana ye.

dalam pukul 3 masing2 pun mula la beransur pulang kerumah masing2.

tamat la cerita hari ni klu nak tau cerita yang lebih ditel kene jengok blog keikar team k.

2 comments:

  1. tp hari tersebut sangat panas melampo...

    hangus saya.

    ;p

    ReplyDelete
  2. acik cuma hanyus x pe lagi akak petang tu terus deman dah la badan sakit2 kene panas lagi memang naya la cuti sampai 4 hari.

    ReplyDelete