Thursday, September 10, 2009

buke d"fizza hut

CiTe PasAl BerBuka yg X kesaMpaiaN

Harini aku x masak dan plan nak makan kt seksyen 7 tp x kesampain disebabkan jem yang terlampau di persiaran kayangan ,jadi aku dan family pun melencongla ke tesco atas bukit untuk berbuka dan aku memilih fizza hut maklumle dah lama x makan fizza *sebenornye sbb dah gaji klu x gaji tak dapek la nak mkan kat citu* aku pun g la oder & boking table punyala lama coz ramai org kene beratur yang teramat panjang,lepas oder & dapat table aku & family pun g la soping serba sedikit sambil menunggu masa untuk berbuka dapatla firdaus 2 helai baju & wajahah sehelai je .
tak de gambor yang aku nak tempek time ni coz x bawak camera so bace je la coretan ku amat sedikit ini .sekian arios semua............................

No comments:

Post a Comment